Dizi Özeti Fragmanı izle – DiziSitemiz.com

Bayrampaşalı Kadir Doğulu Pis yediliden neden ayrıldı çıktı

-- Sponsor Reklamlar --
-- Sponsor Reklamlar --

Bayrampaşalı Kadir Doğulu Pis yediliden neden ayrıldı çıktı? İŞTE CEVABI ;Show TV’de yayınlanan “Pis Yedili”de Doğulu, babası cezaevinde olduğu için çocukluğu Bayrampaşa Cezaevi’nin yollarında geçen ve bu yüzden de lakabı Bayrampaşalı olan öğrenciyi canlandırıyordu. “Küçük Sırlar” dizisiyle başladığı oyunculuk mesleğinde başarısıyla adından söz ettiren Doğulu, yeni sezonda Koliba Film’in yeni projesi “Fatih Harbiye” dizisine transfer oldu.

1990 yılında beyazperdeye de aktarılan eserin başrollerinde Aydan Şener ve Tolga Savacı rol almıştı. 1930’lu yılları anlatan eserde Doğu ve Batı meseleleri arasında kalan bir gencin hikâyesi çerçevesinde Türk toplumunun kimlik bunalımı ele alınıyor.  Kadir Doğulu Pis yediliden AYRILDI Yeni yayın döneminde FOX’ta ekrana gelecek olan dizi Peyami Safa’nın aynı adlı eserinden ekrana uyarlanıyor.

SON DAKİKA: Kadir Doğulu Pis yediliye Geri Dönüyor?

 Sizce bundan sonra Pis yedili izlenir mi?

Konuya Oy Ver

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. nurgül diyor ki:

    paşasıız film izlenmezki

  2. prenses diyor ki:

    asla izlemem dizi bozuldu adı üstünde gençlik ve komedi dizisi ama artık ilgimi çekmiyor güney keşke çıkmasaydı

  3. Yusuf diyor ki:

    Pasa keske diziden çıkmasaydı keske reytinglerin düsüceni düşünüyorum ama olsun orço var <3 Bide cimbomun yeni sevgilisi kim olcak merak ediyorum keskee çıkmasaydınnn pasasaaaaaaa

  4. sedanur diyor ki:

    hayır dizinin tadı tuzu kalmadı bence pasa gitti diye pis yedli sayıdan düser belki izleyen bile olmaz geri gelsin lütfen onu çok seviyoruz hepsi çıkıyo zaten yavaş yavaş ya bu da çıktı tam oldu keske hiç gelmeseydi ya

  5. sanane diyor ki:

    BU DİZİYİ BİR DAHA HİÇKİMSE İZLEMEZ.BANA KATILMAYAN YOKTUR HERHALDE.ÇÜNKÜ CİMBAYSIZ PİS YEDİLİ OLMAZ.

  6. eda diyor ki:

    ben hiç begenmedin rüzgarı bence kadir daha iyiydi keşke çıkmasaydı dizinin tadı kalmadı yakında biterse şaşırmam çok kişi çıktı bence artık izlenmez

  7. nida diyor ki:

    saçma kesnlikle reytinglerden alta düşer dizi

  8. ezgi diyor ki:

    bayrambasalı geri dön nolur gitme nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdön

  9. Leyla diyor ki:

    ben herturlu izlerim ama 1 sartla o da karabiberle trafonun sevgili olsunlar ve hic ayrilmasinlar

  10. aysu diyor ki:

    ooof ya pis yedilinin reytingi düşecek göründe bakın

  11. eda ece diyor ki:

    slm arkadaslar ben pis yedilide oynuyorum ben cimbom pasa aşkım geri dön sensiz hayat olamaz pasayı sevenler benle aynı fikirdeyseniz pasanın dönmesini isteyin paşa askım bana gel yoksa ben ölürüm

  12. tugba bayar diyor ki:

    bayrampasalı gitmesin yoksa dızının anlamı kalmaz

  13. mert uzun diyor ki:

    ÖNCE SIKINTI YOKTU AMA ŞİMDİ SIKINTI VAR

  14. gaye diyor ki:

    öfff yaa nden çıkıyo beeeee hp o günçiçeğin anası yüzünden beeee

  15. rabiya diyor ki:

    Pis yedili artik benim icin bitti sahsen daha izlenmez Elcinle dah cok yakisiyodu ama yine de guzel devam ediyodu izleniyodu yani Pasa yoksa ben o diziyi izlemem.

  16. baran diyor ki:

    pasaaaaaaaaa keşke çıkmasaydın ben artık pis yediliyi izlemicem sen çıkkınca tadı tuzu olmaz bu dizinin bi tek sen vardın aklı başında sende gittin artık kim bilir dizi ne hallere gelir …!

  17. suna diyor ki:

    Eda ece abla ben cok uzul dum guney giti icin ben pis yedili liyi cok seviyom ve hergun bakiyom carsamba ama ben de guney yi seviyom ben ona asiyim ama aramiz da galsin tmm mi ben seni de seviyor ve mert ve karabiber ve salca orco ve pc guney :)♡♥

  18. suna diyor ki:

    Ve eda ece ablam sen benim ablam jani kareesim sayilirsin ve guney abi ve pis yedili yin sevil de ayni ve mert ve pc ve orco ve salca

  19. ali diyor ki:

    paşa olmassa dizinin tadı cıkmaz kıııı

  20. cimbomGS 57 diyor ki:

    cimbom bende ayni fikirdeyim senle.
    pasaa geri gel güncicek askin ve sevdigin arkadaslarin seni bekliyor.senziz oynamaz …oynuyamaz bu filim . üzme hayranlarini

  21. cimbay diyor ki:

    cimbomlu ^^ eda ece ablam seni cok seviyorum bir tek seni degil pasayi,salcayi,karabiberi .. onlari ve diyer oyuncularida . Pasa bizim icin ve Güncicek icin gel . Lütfen Pasa geri dönermisin lütfen . Sen gidince vallah tadi tuzu kalmaz . Karma karisik olcak simdi :( .. uuuff hepimiz cok üzülüyoruz . Insallah geri dönersin :-*

  22. ayşe diyor ki:

    cimbom nolcak şimdi hem artık pis 7 li yerine pis 6 lı oldu filimin adı değişir heralde<3

  23. meloş diyor ki:

    paşa giderse gitsin ORÇO sayesinde izleniyodu can karekterinin gitmesi çok kötü oldu neşe ve orço yeter

  24. sude diyor ki:

    arkadaşlar evet paşa olmazsa kötü olur ama artık trafo ve karabiber aşkı vaar ♥ bide dizel ve esma sultan evlendi sonra elçin ve ceyhunun aşkı var :( ama yine de paşasız dizi izlenmez bu yorumlara göreee bide canda gittii yaa :(

  25. sariye diyor ki:

    bayrampaşalı gittiyse bu dizi izlenmez nye dizinin akışını bozuyorlar ki bnce geri dönsün yoksa film biter

  26. nur diyor ki:

    dizi çok berbat oldu paşa çıktı can çıktı hepsi tek tek çıkıyo artık izlenmez ve dizi final olurr ama çok güzel bir diziydi paşa keşke çıkmasaydınnnnn :(

  27. derya diyor ki:

    bence pis yedili daha izlenmez çünkü paşasız olmaaaaaaazzzzzzzz :(

  28. onur diyor ki:

    arkadaşlar günay ayrılmadaı mk çünkü ceyhun oo mekdübü cimboma verince pul yokdu :))))

  29. laylaylom diyor ki:

    Güney gitti tamam ama cimboma ne olacak şimdi ? Yazık yaa yeni oyuncu gelsede cimbom güneyden başkasiyla evlenmezki
    Bence bütün diziyi batırdılar zeki de yok dmlanin sevfilisi zaten gicik battı bu dizi ama yinede sonuna kadar izleyecem

  30. eda ece diyor ki:

    sunacım çok tesekürler güney gittiya ben ölürürm dün izldiyseniz intar edecem güney nolur dön nolur

  31. eda ece diyor ki:

    sunacım tekrartesekür ederim pasa nolur geri dön ben sensiz ölürüm baksana salca karababiber orço pisi eyhun elçin seni istiyoruz nolur gel askımmmmmmmmmmmm<3

  32. bülent diyor ki:

    paşa ne olur ya geri dön bu dizi sensiz cekılmez ya ya zaten dizi bitecekti yakında bunu yapmasaydın teşke

  33. bülent diyor ki:

    ya ne olur paşa geri dönnn bizi seviyosan ya cincon ne yapcak sensiz off ya daha izlemicem valla bu dizi öldü bnm için paşa yoksa pis yedilide yok bnm için

  34. byza diyor ki:

    pasaaa gerii doonnn nee oluurr dızı sensızz cekılmıyorrr

  35. gülşen diyor ki:

    bence bu dizi bi kaç haftaya final olur.
    çünkü kadir doğulu cıktı.

  36. meltem diyor ki:

    paşa lütfen geri dön dizi sensis hiç çekilmez

  37. kimene diyor ki:

    paşa ayrıldı diziden can yok zeki yok dizi battı gitti bee

  38. hazal kaplan diyor ki:

    yaaa hayır bir kere Mehmet Selçuk paşa ya hiç benzemiyor nolur geri paşa

  39. sumeyra diyor ki:

    Ben izliyorum bncede dizi biraz tuhaf oldu pasanin yoklugu cok belli bn kartraf ciyim ama cimbay askida devam etse guzel olur eda ece hanim size katiliyorum ama zeki karakteri oynuycak okul kazandigi icin londra da can i bilmiyorum ama onumuzdeki sezon pasa gelcek diyolar

  40. Adem diyor ki:

    pis yedilide reyting düşmez neden mi çün ki orço varken düşmez

  41. nevin.. diyor ki:

    Pasa ben senin hayranınım neden ayrıldın yaa gülcicege artık cok üzülecek pis yediliye zaten zorla bakıyodum sen ve cimbom vardın die simdi o kanalı bile acmıcam…:(

  42. hayran diyor ki:

    madem bu diziye başrol olarak girdin çıkman çok saçma girmeseydin insanları zor durumda bırakıyorsun küçüklerini böyle örnek olman iyi bişey değil geri dönmeni isteri çünkü cimbom saçını sarıya boyatsın sarı saçlı daha güzel ama gelmessen gelme o açık olan kapı bi gün kapanırsa şaşma sorumluluklarını bil o kadar parayı aldın yeter oldu canım biz nolcaz güven kaybı başka bişi dğl kadircim :(

  43. fatma diyor ki:

    Lütfen bayrampaşalı gitmesin o giderse ben kesinlikle pis yediliyi izlemem ve de şunu söylemek isterim ki can da çıktı film ne kadar güzeldi şimdide güzel ama… Bu arada gülçiçek saçını sarıya boyasın ona sesleniyorum gülçiçeği çok seviyorum rolünü çok güzel yapıyor bence saçını sarıya boyasın sarı ona çok ama çok yakışıyor.

  44. melek diyor ki:

    uffff yaaaaaa kadiri,umiti anladim ama urazka geri donsun ne olur etkinede kicik oluyorum zaten
    ne olursun askitoskom gel

  45. aksana diyor ki:

    ben pawasiz izlemem arkadaw yaa hic bi tadi yok ki.

  46. zaten cimbomda gidiyor valizini topluyor çünkü güneyi unutması için güney gelsede boş daha erken gelecekti keşke giymeseydin artık kim gülçiçeke nerde benim sarışınım dicek keşke tam gülçiçek arabaya adımını atacak o sırada güney gelse ne güzel olur o sırada gülçiçek güney kavuşurlar eski bölümlerini izliyorum çok üzülüyorum çünkü eski bölümde güney gülçiçeki seviyor yeni bölümde sevmiyor

  47. javid diyor ki:

    Ben iran dan izliyorum pasanin gitmesiyle artik hic tadi tuzu kalmadi turk dizilerin resmi budur icine ederler

  48. sanem diyor ki:

    bence izlenmez çünkü dizide kadir dogulu favoriydi genel bakarsak

  49. Adınız* diyor ki:

    ya neden çıkıyor harbı sıkıntı var ben bidaha izlemem eskibölümleri izlerim bu ne ya tam diziye kendimizi kaptırmışız iyi gidiyor bi bakıyosun sarpa sarıyor sizden ricamız eri dönsün lütfen sıkıntı var…

  50. Adınız* diyor ki:

    ya neden ayrılıyor izlemem sıkıntı ya offf

  51. Adınız* diyor ki:

    ben varya sırf paşa içi izliyorum o giderse izlemem

  52. Adınız* diyor ki:

    lanet olsun sizin gibi yapımcılara bune ya neden bırakıyorsunuz gitmesine izin veriyosunuz

  53. dilara diyor ki:

    kadir dogulu seni gerçekten çok özlicem sen benim en sevdigim oyuncusun benim en sevdigim dizide pis yedili bu yüzden lütfen piyediliye geridöm senin geri dömen için dua ediyorum lütfen geridön

  54. dilara diyor ki:

    sseni çok seviyorum bsxen hatta aglıyorum lüütfen seni çok sevitorum lütfen pis yediliye geridöm ben hep senin pisyediliye geri dönme için dua edicem bide eda eceyle bir birinize daha çok yakışıyorsunuz o diziden ayrıl sen daha bu kadar bir kişiyle yakışmamıştın bide uzun şaçlı halin daha güzell

  55. bahar diyor ki:

    dizinin tadı tuzu kaçıyo ya

  56. vahideh diyor ki:

    ya dizinin tadi kacti

  57. DİLEK ECE diyor ki:

    SLM ARKADAŞLAR BEN EDA ECENİN KARDEŞİ DİLEK ECE SİZE PİS YEDİLİDEKİ BAYRAMPAŞALIYI ANDIRAN KADİR DOĞULU FİLM E GERİ DÖNECEKMİŞ DEDİ ABLAM BUDA BENİM TELEFON NUMARAM BİLGİ İÇİN ARAYABİLİRSİNİZ 02354958673 HOŞÇAKALIN

  58. Erdinç diyor ki:

    Paşa gittine göre ozaman pis altılı koysunlar ismini yani adı üstünde pis yedili yani ee şimdi nolucak yani

  59. gul diyor ki:

    lutfen geri dun yoksa birdaha pis yedili falan izlemem

    :(((((((((((((((((((((

  60. cimbay diyor ki:

    Ya eger donmezse dizi yikilir ya kimse izlemez ya bence donucek yani cimbom baskasini severse cok koru olur olmaz yani donsun insallah doner

  61. beste diyor ki:

    pis yedilli daha izlenmez

  62. nisaa diyor ki:

    nolur geri dön bayrampaşalı seni bn ve tüm herkez gelmeni istio yan böle olmaz ki yarı yolda bırakmaaa

  63. ece diyor ki:

    ben de cimbomkadar çok ağladım paşa ve cimbom bir birine çok yakışıyolardı bence bu diziden cimbom da çıksın zaten bundan sonra bu dizi izlenmez demi arkadaşklar

  64. sema diyor ki:

    dizi tam popular oluyor derken senin gitmen hiçiyi olmadı paşa şimdi cimbom napacak

  65. ela diyor ki:

    hiç olmadı be paşa

  66. kadir diyor ki:

    lutfen gel bayram pasaliiiiiiiiiiiiiiii

  67. ada diyor ki:

    Of of of cicek teyzeni hic hic sevmiyorum fatih ndden geldi ki hadi pasa hqdi sarisinina don

  68. nehir diyor ki:

    hadi be paşa cimbomu böyle bırakma çok üzüldüm nolur sen dizi de yoksan ne anlamı kalır ya

  69. MOVLAN.VEFA diyor ki:

    lutfen pasa diziye geri donsun zaten o ruzgarmidir nedir beni sinir ediyor.Ama bende insanim yani sinirleniyorum. Diziye bakmasina bakacam.Ama pasa diziye geri donsun

  70. vefa diyor ki:

    pasa diziye geri donmesse dizinin reytingleri azalir.

  71. vefa diyor ki:

    pasa diziye geri donsun cunki diziye baxanda insan eseblesiyor.

  72. vefa diyor ki:

    pasa diziye geri donsun ve gunciceyle sevgili olsunlar.

  73. MOVLAN diyor ki:

    pasa diziye geri donsun gunciceyle olsun.CAN diziye geri donsun neseyle olsun. Mertlede sevil dizinin sonunadek birlikde olsunlar.

  74. MOVLAN diyor ki:

    benim ruzgar zehlem gedir. gune diziye geri don.

  75. MOVLAN diyor ki:

    benim ruzgardan zehlem gedir. guney diziye geri don.

  76. MOVLAN diyor ki:

    bagislayin sef yazdigima gore

  77. Mustafa diyor ki:

    Bu dizi bida izlenmez dizinin ruhu gitti

  78. sinem diyor ki:

    Hamza aramam kadir dogulu diziye geri donmeyecek

  79. ya herkes ayrı ayrı konuşuyo ya dizide birden çok karakter var paşa gitti diye dizi bitmez hem paşa düşünseydi kendi umursamayıp gittiyse herkes keyfinden mi olacak

  80. ya herkes ayrı ayrı konuşuyo paşa gitti diye dizimi bitecek hem o umursamayıp gittiyse herkes keyfindenmi olacak aynı zamanda dizide birden çok karakter var hem onlar gittiyse yenileri gelir geldide zaten

  81. fatma diyor ki:

    çok saçma ama paşasız dizi olmaz ki abiii!!

  82. merba javid dogru soyly yor sun her zaman dizi lerin ighine edi yolar san fark ettin mi bilmiyorum ama ben ve sen den bashka bu sait da iran li yok

  83. eda ece diyor ki:

    slm beni tanıyosunuz ben günçiçek askım sensiz dizinin tadı çıkımıyo nolur geri dön askım pasa aşkım bana arkadaslarına dön yeniden pis yedilili olalım

  84. emre turhan diyor ki:

    yaa paşa keşke ayrılmasayydı artık izlemem diziyii çok yakışıyolardı birbirlerine keşke gerçektede sevgili olsalar..

  85. m diyor ki:

    eda nolur bi gavap var ben sininla conusmak stiyorom

  86. erdal erman amasya diyor ki:

    hayırlı olsun,yeni dizin bayrampaşalı

  87. ela diyor ki:

    Guneyyyyy kitten Geri gel diziyi izliyorum AMA cimbom be sensiz olmuyor

  88. burcu diyor ki:

    lütfen diziye geri dön BAYRAM PAŞALI

  89. NURSEDA diyor ki:

    bayrampaşalı lütfen diziye geri dön günçiçeği yarı yolda bırakma

  90. NURSEDA diyor ki:

    bayrampaşalı lütfen diziye geri dön günçiçeği rüzgara kaptırma

  91. burcu diyor ki:

    ne olur dönnnnnnnnnnnnnn günçiçek ablayı üzme

  92. paşasever diyor ki:

    pşa keşke gitmaeseydi rüzgar oyunu bozdu

  93. erdal erman amasya diyor ki:

    niye sarışınını,yalnız bıraktın o sensiz hiç birşey yapamıyor hep seni hayal ediyor,zaten bi ara intihara bile kalkıştı yeni dizinide seyrettim çok mükemmel ve çok güzeldi ama o yıllarda gsm diye birşey yoktuki bayrampaşalı kadir doğulu bey saygılarımla

  94. misel diyor ki:

    merhaba kadir abi diziye don cunki dahada kotu olur eda abla sensiz yasayamaz ki abicim

  95. rüzgar ve gülçiçek diyor ki:

    bence geri dönmücek hem rüzgarla gülçiçek daha çok yakışıyor inşallah sevgili olurlar

  96. mert diyor ki:

    dizinın tadını orco ve zeki weriyo o 2 si kalsında kim giderse gitsn

  97. musa diyor ki:

    bayrampaşalı lütfen gerigelgünçiçekte sanada deliler gibiaşık sengidince rüzgar girdi filimin tadı tuzu kalmadı bence geri dönnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  98. melisa diyor ki:

    pasa gıttı ama pıs yedılı bıtmedı

  99. Devam ediyor ama fazla bir anlamı yok çünkü dizinin başrolü gitti çok isterdim dönmesini ama dönmiycek gibi bu kadar geri dönme isteği varken hayranlarından hala geri dönmediyse artık dönmez ama ben de dönmesinden yanayım ben araştırdım ve paşa diziden kendi isteğiyle ayrılmıştır ama inş. döner film yapımcıları da eğer güney gelirlerse kabul ederlermişş NOOLUUR GERİ DÖN PAŞAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SENSİZ BU DİZİ TATSIIIZZ SEN GELMEZSEN FATİH CİMBOMUN BAŞINA DERT 81.bölüm fragmanlarında fatih cimbomu boğuyordu :(

  100. bayrampaşalı geri dön geri dönmen için dua ettim inş.geri dönersin sarışının gidiyo bilmiyomusun81.bölümde sarışının’ı fatih boğuyodu

  101. mehmet diyor ki:

    allah rızası için kadir doğulu pis yedili filimine geri donsün

  102. mehmet diyor ki:

    allah rızası için kadir doğulu pis yedili filimine geri donsün
    ve film kadir doğulu gitmeden önceki gibi oynasın paşa olmada film hiç güzel değil nolur geri gel paşaaaaaa pis yediliye devam et nolur allah rızası için paşaaa geri gelllllllll nolur geri gel pis yediliye

  103. HERON diyor ki:

    Kadir abi Ben azerbaycandan yaziyorum.Eyer bir azcik kalbinde isdek varsa donmek icin o zaman don abi.Hem sen demiyormuydun erkek adam birakib gitmez.wimdi bu ne??? Abi Benim ismim Qasqay .Kirma bizleri bak Mawallah sevenin var..Hadi Abi gellll artiq

  104. meysam_tabriz diyor ki:

    Pasa keske diziden çıkmasaydı pasa siz film olmaz.

  105. araz diyor ki:

    Ben ilk diziya bakan dan beri guneye cok seviyorom kadir abi lutfan gari don

  106. araz diyor ki:

    Ben pasa abini cok seveyorom ve cimbomo fatih harbiya cok barbad bir dizeeeeeeeeeeee

  107. ozlemcem diyor ki:

    Pis yedili bairam pasalinin gitmesi kotu oldu ama yinede ruzgar karakterinle canlandi ve gulcicekle cok yakisiyor pasa geri don senzis olmuyor

  108. cimbom ece diyor ki:

    kesınlıkle dönmenisin paça o film sana yakışmamış sen pis yedilide oynamalısın oraya layıksınnnn geri dönnn pıs yedili sensiz olmuyorrr ya filmn tatı kactı izlenmıyor ya senı çok sevıyoruzzz pıs yediliyideee

  109. nayme nurrr diyor ki:

    pis yedili sensz hic olur mu ? Paşa qeri donmeli istiyoruzzz bizi kırmasin inş :) eda ece de yapıyo sensz qeri dön nolur :(

  110. eda ece diyor ki:

    güney ben eda ece çarsamba günü diziyi izlediysen benim kıymetimi bilirdin sen olsaydın beni adi fatihin elinden sen kurtarırdın

  111. eda ece diyor ki:

    ben eda ee arkadaslar bana dettek verdiniz için teskerler merak ediyosanız gercek hayata nisanlıyız haberiniz olsun

  112. kadir doğulu diyor ki:

    ben diziye dönmeyi düsünüyorum arkadaslar

  113. eda ece diyor ki:

    güney askım

  114. eda ece diyor ki:

    arkadsalargüney aradı galiba pek emindeyilim ama güney pis yediliye dönecekmis üzülmeyin nolur berlki güney diziye dönmezse nisanı atacam at diyenler evet atma diyenler hayır desin bekliyorum

  115. Admin diyor ki:

    Arkadaslar, elimize son gecen bilgilere gore Guney Pis Yedili’ye donmeyecektir. Filmin yapimcisi Gani Mujde , Kadir Dogulu’ya dava acarak filmden atmistir. Kendinizi lutfen uzmeyiniz…

  116. havanur diyor ki:

    paşa lütfen gel cimbom için senin yerine rüzgar kaptı cimbomuuuu

  117. esma diyor ki:

    Paşa pasşa ah paşa geridön cimbomu rüzgar kaptı elçin ceyhun kaptı sevilide mert kaptı geç kaldın sana kız kalmadı geridön sensiz olmaz sensiiiiz olmaz sensizlik olmaz lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.Aslında paşanın gitmesi iyi olmadı keşke gitmeseydi

  118. diloş diyor ki:

    yaa niye ayrıldı şimdi yeni yeni kişiler geldi pis yedilinin izlencek hali kalmadı yaa nolur kadir doğulu pis yediliğiye geri dönsüüüüüünnnn noooooolluuuuurr… :(

  119. nazli diyor ki:

    ben bayram pawaliqittikten sonra o diziyiinanin hicizlemiyorum.benim etrafumda olanlardan bazularida izlemiyor.bencebayrampawali geri donmeli sevgilisin yanina sariwinininyanina donmeli.cunki ben sevgilimle bereber eskiden kendimizi onlarin sevgisine benzediyorduk.amma wimdi….bayram
    pawa geri doooon nee oluuuuurrr

  120. Arkadshlar ben irandan yaziyorom kadir abinin diziden gitmesi cok kotu oldu ve donmeye bilir ama yinede allahdan omut kesilmez gelin hep beraber kadir abinin diziye donmesi icin doa edelim

  121. hamdullah diyor ki:

    sorununuzu ortakı bir yolı bla bilrdiniz ve pis yedili eskisi gibi güzel olurdu paşm

  122. meysam_iran_tabriz diyor ki:

    guney abi sen siz bu dizi berbat lutfen geri don ….

  123. merve diyor ki:

    kadir abi nolur sensiz dizi olmiyor ruzgyar alacak gulciceki ablayi nolur onlari yalnez berakma geri donersen hepimize cok cok ama cok mutlu edersin guney abi…

  124. mreve diyor ki:

    kadir abi seni cok seviyorum ben pis yedilini cok izliyordum ama sen ciktin icin artek ruzgyar geldi cok kuti oldu oyun bozdu sen girsen cok ama cok iy olur hepimize mutli edersin hemde da cok eda alayi…()don noooooluuuurrr

  125. Adınız* diyor ki:

    bu dizi Artık izlemiyorum yav Güney Cıktı Artık Kİme Tİ Yoki HanY

  126. bekir diyor ki:

    lan bu kadir neden gidi adam gidiginden beri izlemiyorum ag hep eski bolumlerini izliorum

  127. tuna diyor ki:

    paşa geri gelsin yoksa bidaha izlemicem pasa gitti dizi boka döndü 10 gun icinde donmese pasa o dizinin yüzüne bakmicam onun yerine furkan ayrılsın yoksa kimse izlemicek sayın pis yedili dikatinize

  128. EDA ECE diyor ki:

    LÜTFEN GERİYE GELSİN FİLMİN TADI KAÇTI

  129. eylül yavuz diyor ki:

    kadir abi niye çıktın günçiçek çok üzülüyor.ne olur gel seni dört gözle bekliyorum film gittikçe batıyor hem fatih günçiçek in yakasını bırakmıyor grl kurtar kadir abi bekliyorum seni ama geleceksin söz ver kadir abi seni seviyorum bunu bil bide yazılan yorumları oku seni ne kadar sevdiğimizi anlarsın seni çok seviyorum

  130. ecem diyor ki:

    Hayır paşa giderse gitsin yeni dizisinde aferdersiniz de bok gibi dizi de güzel gidiyor bence hem tek paşa yok ya orço cimbom trafo var pis yedili dizisini de seviyorum

  131. ece sainkaplan diyor ki:

    Kadirdoğulucum şekerim

  132. ece sainkaplan , diyor ki:

    Paşam seni çooooooooooooookseviyorum kadirdoğulum

  133. rüzgar diyor ki:

    Kadir doğulu bitanem

  134. ecem diyor ki:

    Kadir doğulu bitanem askkım

  135. ece sainkaplan , diyor ki:

    Sana bayılıyorum ķadirim

  136. merve diyor ki:

    kadir abi ben pis yedili cok ama cok seviyorum lutfen bizi yallniz berkma eger pis yedili yeniden olursanis cok sevinicem guncicek ablla ne kadar cok sevendiricek bende okadar sevindiricem sen geri dosen ve ruzgar ciksa dizi cok guzel olacak yemin ediyorum sen ndon ben ve arkadaslarim rahat olacas nolur geellllllllllll sen olmadan film oyunamas ki zaten guncicek ciksin trafo ciksin orco ciksin karabiber ciksin pisi ciksin salca ciksin artik hic kimse kalmasin sadece ikoncalar kalsin ozaman cok kutu olack noluuuuuuuuuurrrrrr don artik danamiyorum doonnnn pasa doonnn

  137. Ayşenur, diyor ki:

    Kadir DOĞULU n’olur geri dön seni çok özledik <3 :( :3 -_-

  138. meysam_iran_tabriz diyor ki:

    kadir abi lutfen don yoksa bu dizi bitter!!

Kategori: Pis YediliEtiketler: , , , , , , , ,