Dizi Özeti Fragmanı Videosu

Sana Bir Sır Vereceğim Yine mi hazan vakti geliyor gizliden Sessizce vuruyor diplerden

-- Sponsor Bağlantılar --

-- Sponsor Bağlantılar --

6 Eylül 2013 Cuma akşamlarının sevilen dizisi Sana Bir Sır Vereceğim 9. Bölüm Tek Tek Sırlar Çıkıyor İçimden Özel klip

yine bi hazan vakti giriyor gizlidenSana Bir Sır Vereceğim Dizi Şarkısı Sözleri

Yalnız gece bir duvar gibi,

Bir bilmece gel çık içinden,

Sessiz sedasız uyanıyor,

Anlamıyor içimdeki hislerden,

Yine mi hazan vakti geliyor gizliden,

Sessizce vuruyor diplerden,

Yine mi seher vakti geliyor inceden,

Tek tek sırlar çıkıyor içinden

Sana Bir Sır Vereceğim Yine mi hazan vakti geliyor gizliden Sessizce vuruyor diplerden

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. bu dizi cok guzel ama oo eda ece diyen kis ablam deyil sadece ablamin fotorafi gercek

  2. süper şarkı yaaa bide indirebilsem çok güzel olurda indiremiyorum biran önce mp3 indirseniz çok güzel olur

  3. safak diyor ki:

    Ya cok guzel bir sarki…ama nasil indirecegimi gercektende bilmiyorum.Bu arada Tilki ve Aylin FoReVeR

  4. merve diyor ki:

    bn bu şarkıya bayılıyom çook gzlllll :)))

  5. mercan diyor ki:

    Cok guzel bir sarki gercekten bana eski guzel olan gunleri hatilatiyor

  6. nisa çavdar diyor ki:

    süperr bir şarkıı

  7. Ruwish diyor ki:

    Feci bağlandım acayip bişey olmuş..

  8. miray diyor ki:

    mükemmel ya çokk güzel ama bunların sonu nasıl olacak bilmiyorum…. :(

  9. elif aksu diyor ki:

    aşık oldum bu şarkıya İNANILMAZ güzel bir şarkı

  10. esma diyor ki:

    çok güzel yaa :D

  11. duygu öztürk diyor ki:

    ekin koça ölürüm yaaaa :)

  12. helin demir diyor ki:

    aynen yaa ekine ölürüm aşkım benim <3 <3 <3

  13. ferhat diyor ki:

    arkadaşlar herkes sevgi karakteri olan esra ronabara dua etsin…amin.

  14. ailin diyor ki:

    bu sarki bana eski seleri hatirlatiriyor vre sana bir sir v3redjegimin 12 bolumuunun sonu ve kendimi tutamiyorum ve aliyori ben ailin gundolu sizi hairaniniz sizi 4ok b4o seviorum

  15. hediye diyor ki:

    artık üzülmesinler

  16. gamze diyor ki:

    aylinin ve tilkiye ne oluyor

  17. ebru diyor ki:

    bu diziye bayılıyorum yaaa

  18. sibel kaz diyor ki:

    çok güzel tilki aylin çok yakışıyor şarkı çooooooooook güzel

fragman yorum
Kategori: Kiraz Mevsimi Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Site Yazarı Google +: Habip Ozdere

Yukarı